تخفیف!

خردکن دسینی مدل 7024

قیمت اصلی 1,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,350,000 تومان است.

ناموجود

توضیحات

خردکن دسینی 4 لیتر مدل 7024

خرد کن دسینی مدل 7024 یک خرد کن 4 تیغه با گنجایش 4 لیتر و موتوری با قدرت 1800 وات می باشد که توانایی خرد کردن تا به حد یک دانه شکر را دارا می باشد.

این خرد کن مناسب جهت خرد کردن و ریز کردن انواع سبزیجات و حتی مرغ و گوشت نیز می باشد این خرد کن با طراحی جدید بسیار زیبا بوده و بدنه قسمت موتوری آن از استیل ضد زنگ مات ساخته شده تا علاوه بر زیبایی کمترین میزان لک و به جا ماندن جای دست و انگشت را بر روی خود نگه دارد و پس از کار نیز می توانید با یک دستمال مرطوب و به سادگی آن را تمیز و به مانند روز اولش بر گردانید.

در نهایت این خرد کن برای مصرف کننده به نوعی عصای دست و کمک حال آشپرخانه بوده و لذت آشپزی و انجام کارهای آشپزخانه را چندین برابر می کند.

خردکن دسینی یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که با استانداردهای جهانی مطابقت دارد. این محصول دارای طراحی کاملا ایمن و سیستم خاموشی خودکار می باشد که باعث افزایش عمر دستگاه میشود. قدرت موتور خردکن دسینی، 1800 وات است و ۳ کلید سرعت بر روی موتور آن تعبیه شده است. این محصول دسته ی خاص و ایمنی دارد تا کاربر به راحتی موتور را سر جایش قرار دهد یا جدا کند. محل اتصال دستگاه به تیغه ها بر خلاف مدل های  قدیمی از فلز ساخته شده تا دوام بیشتری و کارایی بالاتری داشته باشد.

خردکن دسینی 4 لیتر مدل 4045

با توجه به اینکه درست کردن غذا یکی از کارهای زمانگیر است و مراحل مختلفی از جمله تهیه مواد غذایی و مرحله آماده سازی و طبخ غذا را دارد، و معمولا یکی از سخت ترین مرحله، آماده سازی می باشد نیاز به یک خردکن در هر منزلی احساس میشود. تهیه غذاهایی مانند کتلت، کوکو و … که نیاز به خرد کردن مواد دارند، با وجود خردکن دسینی بسیار آسان شده است.

با فشردن دکمه فشاری، این دستگاه شروع به کار میکند. این خردکن دارای 2 دور سرعت است که با توجه به نیازتان می توانید سرعت را تغیر دهید. جنس بدنه ی این محصول از پیرکس است و برای تمیز کردن بسیار سبک و بهداشتی است و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمیشود.

فروشگاه گلسرخ، خردکن دسینی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد، زیرا :

  • مناسب برای هدیه به عزیزانتان می باشد.
  • مناسب جهیزیه برای عروس خانم ها می باشد.
  • توان : 1800 وات
  • دارای کنترل دو سرعته
  • جنس درپوش: پلاستیک فشرده
  • جنس ظرف: پیرکس
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • گنجایش:4 لیتر
  • ابعاد: 24*20*30 سانتی متر
  • طول تیغه: 7 سانتی متر
  • وزن: 2/160 کیلوگرم

این محصول را می توانید از فروشگاه لوازم خانگی گلسرخ با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. فروشگاه لوازم خانگی گلسرخ تامین کننده جهیزیه با بهترین اجناس و مناسب ترین قیمت می باشد. برای مشاهده گوشتکوب برقی ما را دنبال کنید.

توضیحات تکمیلی

مشخصات.جنس بدنه

پیرکس

مشخصات.گنجایش

مشخصات.کشور

چین

مشخصات.برند

مشخصات.توان مصرفی

1800 وات

مشخصات.ابعاد

24*20*30 سانتی متر, طول تیغه : 7 سانتی متر

مشخصات.وزن

2/160 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خردکن دسینی مدل 7024”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *